Česta pitanja i odgovori

Što je i.triglav?

i.triglav je web poslovnica, namijenjena korisnicima, koji imaju kod Triglav osiguranja d.d. sklopljeno životno osiguranje.

Web poslovnica namijenjena je postojećim korisnicima za pregled portfelja osiguranja, šteta i praćenja vrijednosti ulaganja i investicija. U određenoj mjeri korisnici također upravljaju sa svojim policama životnih osiguranja. Web poslovnica je dostupna preko osobnog računala, i to 24 sata na dan.

Što mi omogućuje i.triglav?

Poslovnica i.triglav prijavljenom korisniku omogućava:

  • Online pregledavanje podataka na policama osiguranja
  • Online pregledavanje podataka o štetama
  • Praćenje uplata po polici osiguranja
  • Izvođenje informativnih izračuna
  • Unošenje i praćenje ostalih ulaganja
  • Ispunjavanje i podnošenje zahtjeva
  • Upoznavanje s novostima

Koja osiguranja mogu pratiti putem i.triglava?

Putem i.triglava možete pratiti niže navedena osiguranja:

  • Životna osiguranja kod kojih ste Vi ugovaratelj osiguranja. Svaku policu osiguranja, koju želite pratiti putem poslovnice i.triglav, morat ćete nadodati posebno.
  • Napomena: Ne možete pratiti police po kojima je premija plaćena jednokratno.

Koja osiguranja spadaju u životna osiguranja?

Životna osiguranja uključuju slijedeća osiguranja:

  • Investicijska osiguranja
  • Riziko osiguranja
  • Životna osiguranja

Što mi je potrebno za pristup i.triglavu?

Za upotrebu web poslovnice i.triglav potrebno Vam je osobno računalo, pristup internetu i izrađeno korisničko ime. Za prijavu police osiguranja potreban Vam je osobni broj.

Što je osobni broj?

Osobni broj omogućuje pristup Vašoj polici osiguranja. Dobiti ga možete na osnovi ispunjenog zahtjeva u i. triglavu. Koristite ga kod prve prijave police osiguranja. Osobni broj sadrži šest znakova (brojeva i slova). Vezan je na osobu i nepromjenjiv je. Osobni broj moguće je iznova saznati u rubrici "Moj profil", ako je od zadnjeg izdavanja osobnog broja proteklo propisano vremensko razdoblje.

Gdje mogu dobiti osobni broj?

Triglav osiguranje d.d. će osobni broj preporučenom poštom poslati na adresu ugovaratelja. Nakon unosa broja police korisnik za pristup osobnim brojem kojeg još nema, u odgovarajuće polje upisuje svoj osobni identifikacijski broj (OIB), nakon čega će osobni broj zaprimiti putem pošte.

Što učiniti, ako zaboravim osobni broj?

Za ponovno izdavanje osobnog broja možete predati zahtjev u rubrici "Moj profil", ako je od zadnjeg izdavanja osobnog broja proteklo propisano vremensko razdoblje.

Gdje mogu nazvati u slučaju poteškoća kod prijave?

Moguće poteškoće ili pitanja možete nam poslati preko rubrike "Pišite nam".

Koja je cijena korištenja i.triglava?

Korištenje i.triglava je besplatno.

Zašto ne mogu prijaviti svoju policu osiguranja?

Za to može biti više razloga:

  • na polici niste navedeni u ulozi ugovaratelj osiguranja.
  • osiguratelj nema podatak o OIB-u na navedenoj polici osiguranja, radi čega se ne može provesti identifikaciju korisnika koji želi ostvariti pristup polici – savjetujemo Vam da se javite osiguratelju i prijavite tražene podatke.

Da li kao poduzetnik mogu doći do svojih polica?

i.triglav je namijenjen fizičkim osobama i samostalnom poduzetnicima. Pravna osoba – samostalni poduzetnik - ima pravo pristupa podacima police, kod koje nastupa u ulozi ugovaratelja. Za druge pravne osobe pristup policama za sada nije moguć.

Zašto moram prijaviti svaku policu životnog osiguranja posebno?

U slučaju životnih osiguranja, potrebno je prijaviti svaku policu posebno jer se kod njih radi o povjerljivim osobnim i financijskim podacima. Time želimo osigurati da pristup podacima ima samo osoba s odgovarajućim pravima. Izvodi se naime usporedba između podataka iz prijave korisnika i podataka koji su navedeni na polici osiguranja.

Gdje mogu pronaći upute za upotrebu?

Svi postupci, od izrade korisničkog imena i prijave police osiguranja do upotrebe pojedinih funkcija, opisani su u prezentacijama. Možete ih pronaći u "Prezentacija korištenja".

Kako se prijavim?

Prijava u i.triglav moguća je sa unosom korisničkog imena i lozinke.

Što napraviti u slučaju da sam zaboravio lozinku?

Ukoliko ste zaboravili lozinku za pristup do i.triglava, rubriku "Izgubljena lozinka" ispunite tako da ispravno unesete korisničko ime. Na svoju e-mail adresu dobit će te odgovor s promjenom lozinke.

Ne propustite

Fleks: odgovor za sve

Brzi linkovi

Poslovnice Prijava štete

Pomoć i kontakt

Prezentacija korištenja Često postavljana pitanja Pišite nam Naručite zastupnika